Wij zijn een Amsterdams adviesbureau opgericht in 2010 en gespecialiseerd in ontwikkeling van merk en organisatie. We begeleiden teams en organisaties bij het ontwikkelen van merkstrategie en merkportfolio in deze nieuwe transparante tijd. Zulke strategieën zijn vooral gericht op het emotioneel verbinden van mensen door ze te betrekken, met als doel positief gedrag te stimuleren. Wij creëren relaties tussen onze klant en hun stakeholders door al onze diensten, inclusief onderwerpen als 'purpose/why', cultuur, waarden, merkstrategie, positionering, portfoliostrategie, design en naamgeving.

Wij geloven dat gelukkige en geïnspireerde mensen aan de basis staan van succesvolle organisaties. Daarom vinden wij dat de bedrijfscultuur en organisatiewaarden zich moeten spiegelen aan wat mensen belangrijk vinden. 

Hoe 'voelt' jouw organisatie?

Wij geloven in 'emotive branding', omdat we vinden dat het bedrijfsleven weer menselijker moet worden. In veel bedrijven wordt de gewenste identiteit achter gesloten deuren gedefinieerd. Er wordt vergeten dat er een open proces nodig is, als je de harten en hoofden van mensen wilt raken. Wij maken gebruik van wetenschappelijk onderbouwde methodes en praktische tools om de doelen en ambities van jouw organisatie af te stemmen op de emotionele drijfveren van alle belanghebbenden. Zodat je merk er echt toe doet.

Kim Cramer PhD
Alexander Koene

Proud co-founders
BR-ND | Emotive Transformers


Zijn de mensen geïnspireerd? 

De beste resultaten komen van gelukkige medewerkers die zich laten inspireren door het merk, de cultuur en de ambities van het collectief. Daarom hechten we veel belang aan de interne betrokkenheid van alle medewerkers. Het gebruik van een sociaal intranet vanaf het begin van het proces vormt de basis voor Internal Branding 3.0. Door te beginnen met dat wat werknemers nu echt belangrijk vinden, en hen te betrekken bij het definiëren van de merk-strategie, bevorderen we een gelukkig, betekenisvolle cultuur die zowel medewerkers als externe groepen ten goede komt.

Hoe succesvol is jouw organisatie?

Wij zijn bereid en in staat om een succesvolle merkstrategie door te voeren zodat de resultaten gaan verbeteren. Onze klanten genieten van het voordeel van een gemeenschappelijk doel wat leidt tot verbeterde bedrijfsresultaten. Gelukkige mensen zijn randvoorwaarde voor succes, niet alleen in financiële termen. 

Samenwerken om te transformeren 

Wij geloven in open, wederkerige relaties waarin alle partijen samenwerken voor de beste resultaten. We bieden onze talenten, expertise en inspirerende programma's aan om met elkaar het verschil te maken en tot duurzame resultaten te komen. Onze klanten krijgen een vernieuwd en aantrekkelijk merk, samen ontwikkeld met alle relevante stakeholders, wat uiteindelijk zorgt voor gelukkige medewerkers, klanten, partners en aandeelhouders. 


Koffie?

Als je meer wilt weten, neem dan contact op met Kim Cramer of Alexander Koene. Je bent altijd welkom voor een kop koffie of een glas wijn. Of wij komen bij jou langs om kennis te maken.