Ready to boost yourself this summer?

While people enjoy their holidays and most business goes in relax mode, it's the perfect period to take some time to soak up insights and inspiration from the 23plusone Lab. On the 6th of July we are organising a Summer School on Emotive Branding in Amsterdam.

Read More
Alexander Koene
Spring School!

Spring season, school season! On the 9th of May we give another Spring School about Emotive Branding. Want to learn more about the 23plusone method? We want to share our knowledge and expertise with you and there are still spots open..

Read More
Kim Cramer
Tussen Meer en Minder

We leven in een consumptiemaatschappij. We werken om in onze vrije tijd goederen en diensten te consumeren. Dat bevredigt geen basisbehoefte, maar geeft wel status en identiteit. Kapitalisme streeft naar permanente groei, bedrijven moeten meer produceren en mensen meer consumeren. 

Read More
Alexander Koene
Autumn School 2016 - November 3rd

In a half-day workshop on November 3rd, we share our expertise on Emotive Branding with 23plusone and help you apply it to your business. For everyone who is interested in giving meaning to their brand and spreading happiness in this social age. 

Read More
Kim Cramer
Wonderful Indonesia

Wonderful Indonesia, het land waar mijn roots liggen. Waar mijn ouders opgroeiden tot ze op 10 en 12-jarige leeftijd met de boot naar Nederland verhuisden. Een ongelooflijke reis, zeker vanuit deze moderne tijd bekeken. Zonder ooit buiten Java gereisd te hebben, zonder via social media al van alles te weten over hun nieuwe thuisland, gingen ze noodgedwongen het avontuur aan, die twee gezinnen waarin zowel mijn vader als mijn moeder tot de kleintjes behoorden.

Read More
Kim Cramer
Baas in Contact monitor

Gelukkige en tevreden klanten door gelukkige en tevreden klantcontactmedewerkers. Het klinkt logisch. Toch zijn er grote verschillen in de manier waarop bedrijven hun klantcontactcentra inrichten en organiseren. Hoe zij deze afdeling waarderen en medewerkers stimuleren om het beste uit zichzelf te halen en het beste voor hun klanten te bieden.

Read More
Kim Cramer
Summer School July 21

In a half-day workshop on July 21 2016, we share our expertise on Emotive Branding with 23plusone and help you apply it to your business. For everyone who is interested in giving meaning to their brand and spreading happiness in this social age. 

Read More
Kim CramerSpaces
Our new team mate

Danishwara Nathaniel, you can call him Dan, is a recent graduate from Amsterdam University College. He just obtained his Bachelor's degree in Social Sciences. His interests in Sociology and Anthropology can be a research and problem-solving tool in emotive branding issues. Being a researcher, Dan likes to read variety of books from different genre, theories, and nations. He is very much aware that reading is an essential part of producing knowledge; a window to a new world.

Read More
Alexander Koene
We hired a hockey nerd to help out Alexander!

Ezra Bakker is a field hockey nerd, storyteller and still studying Communications in Rotterdam. Working on his thesis at 23plusone to finally graduate in February of next year. During his time as a student he actively is coaching and training field hockey players of all ages. Even when the season is over this nerd doesn’t stop teaching youngsters how to play the game he loves.

Read More
Spring School Emotive Branding

In a half-day workshop on April 12th, we share our expertise on Emotive Branding with 23plusone and help you apply it to your business. For everyone who is interested in giving meaning to their brand and spreading happiness in this social age. 

Read More
Kim Cramer
We moeten vrijen, dansen en rennen

Happiness is maakbaar. Je kunt er zelf veel aan doen. Zelfs als het door omstandigheden even tegen zit, kun je er voor zorgen dat je je snel weer beter voelt. Door te vrijen, dansen of rennen komen er sapjes in je brein waardoor je je happy voelt. Die 'happy juices' gaan je hele lichaam door. Elke cel wordt er gelukkig door. Positieve initiatieven maken blij.

Read More
Alexander Koene
Winter School

In a half-day workshop on February 18th, we share our expertise on Emotive Branding with 23plusone and help you apply it to your business. For everyone who is interested in giving meaning to their brand and spreading happiness in this social age. 

Read More
Alexander Koene
Natuurmonumenten in beweging

Een nette meneer in een grijze jas. Zo werd het merk Natuurmonumenten omschreven. Door het publiek, maar vandaag ook door Wieger van Beek, brand manager bij Natuurmonumenten, die ons uitlegt wat het beeld is dat veel mensen hebben van de natuurorganisatie. Het is april 2014. ‘Ons’ zijn Alexander Koene en Kim Cramer van BR-­ND. We worden ingewijd in de successen en uitdagingen van Natuurmonumenten. De organisatie is in transitie. Wieger en zijn collega Simone Lubbers (samen gaan zij over ‘het merk’) vertellen ons over de vragen waar de vereniging voor staat. De grote merkvraag is...

Read More
Kim Cramer
Hoe ver ga jij met verleiden?

Waar trek jij de lijn als het gaat om onbewuste beïnvloeding?

Marketing is een vakgebied van mensen die aan de succeskant van de maatschappij leven.

Vlotgebekte professionals die overtuigend hun ideëen verkondigen, slimme strategiëen presenteren, niet wars zijn van experimenten met nieuwe technieken en over het algemeen goed op de hoogte van wat er in de wereld te koop is. Ook van kennis hoe je onbewust kunt beinvloeden, zelfs als dat tegen het belang van de klant ingaat. Maar hoe ver ga je daar in mee om niet in conflict met je geweten te komen?

Read More
Alexander Koene
Summercourse 'Boost your Culture!'

De wereld verandert sneller dan ooit. Nieuwe technologieën, nieuwe media, nieuwe toetreders, fusies en nieuwe verdienmodellen. De nieuwe generatie werknemers heeft andere verwachtingen van werk, relaties en waarden. In deze tijd van transparantie kun je niet meer naar buiten beloven wat je van binnen niet waar kunt maken.

Read More
Alexander Koene