Image Credit: Janiek Dam

Image Credit: Janiek Dam

"Ik ben ge├»nspireerd door mensen, bedrijven, merken en idee├źn die uitdagen wat algemeen als de norm geaccepteerd is.

Een van mijn persoonlijke motivaties om indertijd BR-ND te starten was om een baanbrekend bureau neer te zetten dat business benadert vanuit een menselijk perspectief. Want ik wil een positief verschil maken in de manier waarop mensen met elkaar omgaan, te beginnen met hoe mijn eigen bureau omgaat met degenen die er voor ons toe doen. Ik wil mijn talenten en kennis inzetten en delen om de wereld een beetje mooier te maken. Doe je met me mee?"

Kim haalde haar PhD in communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam en heeft diverse wetenschappelijke studies gepubliceerd op het gebied van merkportfoliostrategie en merkstrategie.

Kim is docent bij diverse (post) academische opleidingen (Industrial Design TU DelftVega School of Brand Leadership JohannesburgEURIBSRMAOG) en lid van de raad van advies van the Good Family en Action for Happiness.

Naast een van de oprichters van BR-ND is Kim mede-initiatiefnemer van 23plusone Friends, een internationaal netwerk van professionals op het gebied van emotive branding. Verder is Kim een van de oprichters en mede-eigenaar van Emotome, een onderneming die programma's ontwikkelt voor het stimuleren van een positieve organisatie cultuur.