gvb.jpg

Destination Happiness

Onze reis bij het GVB begon in 2007. En het is een mooie reis gebleken. Werken bij en voor het GVB is dankbaar en geeft veel voldoening. Het gaat over een organisatie met een grote sociale verantwoording naar het publiek en het betreft de mobiliteit van alle Amsterdammers en bezoekers van de stad. 

GVB heeft als primair doel Amsterdam te verbinden met makkelijk, goedkoop en snel openbaar vervoer. 

Er is veel gebeurt in de afgelopen 10 jaar. Bestuurders kwamen en gingen. Nieuwe technologie word ontwikkeld en de stad is verder flink gegroeid. Het GVB maakt zich op voor nog meer veranderingen naar de toekomst. Mobiliteit zal zich razendsnel gaan ontwikkelen. Van schattige trammetjes langs de grachten naar een netwerk van intelligente, duurzame en innovatieve vervoersoplossingen.  

Hoe wij ondersteunen?

De afgelopen 10 jaar hebben we regelmatig onderzoek gedaan naar de reputatie van het GVB. In de vorm van kwalitatieve visiegesprekken bij bestuurders van de stad, de pers, politie en toezichthouders, reizigersorganisaties en partners zoals de Noord-Zuid lijn. 

Maar ook veelvuldig kwantitatief onderzoek bij de interne organisatie met onze BR-ND Insider en bij het algemeen publiek en reizigers met onze BR-ND Outsider. 

Al 10 jaar houden we vinger aan de pols en overzien we de reis van het GVB-merk. Geven we adviezen voor verdere ontwikkeling, omleidingen en bijsturing.

Of we organiseren klant safaris om kantoormedewerkers, bestuurders en reizigers met elkaar in contact te brengen.

Recent zijn we betrokken bij het ontwikkelen en invoeren van operationele planning en het prioriteren van marketing en communicatie inspanningen. Altijd met als doel op een gelukkige manier bij te dragen aan die mooie reis.

br-nd_gvb.jpg