Boutique Firm

BR-ND is opgericht door Kim Cramer PhD en Alexander Koene. Since 2006 hebben zij zich gespecialiseerd in emotive branding. BR-ND neemt als uitgangspunt dat merken over mensen gaat. Gelukkige mensen presteren beter, niet alleen in financiële zin. Wij streven naar gelukkige relaties tussen onze klanten en al hun stakeholders.

over BR-ND >

Merkstrategie

Branding kan er voor zorgen dat groei en transformatie realiteit wordt. Aantrekkelijke merken maken mensen 'happy' en ze stimuleren positief gedrag. Gedeelde doelen en verbinding dragen bij aan een positieve cultuur en gemotiveerde medewerkers. 

DiensteN >

Emotive Branding

Uitgangspunt is dat gedrag on(der)bewust wordt gevoed door emoties. Intuïtief streven mensen naar belangen, zoals bijvoorbeeld vriendschap, nieuwsgierigheid, winnen, gezondheid en seksualiteit. Wanneer het hart geraakt wordt, geeft dit een 'happy' gevoel en ontstaat positief gedrag.  

23plusonE >

Merkportfolio

Wat te doen als er niet één, maar meerdere merken zijn? De meeste organisaties hebben meerdere merken, submerken, proposities en concepten. Hoe organiseer je zo'n portfolio voor de beste resultaten? Hoe kom je tot besluitvorming en beheersing?

Merkportfolio >

Internal Branding 3.0

Succesvolle organisaties hebben een positieve cultuur. Denk aan hoe je de 'dingen' doet en vooral ook de manier hoe je met elkaar omgaat.  Ontwikkeling van nieuw gedrag is één van de grootste uitdagingen van branding. Door de programma's en innovatieve tools van Emotome (zusterbedrijf) in te zetten, wordt positief gedrag gestimuleerd. 

EmotomE >

 

Activiteiten 

  • Rebranding trajecten
  • Fusies & transformaties
  • Startup branding
  • Organisatie- & cultuurontwikkeling
  • Expert consultancy

Expertise